„Urban Food“ – šeimos verslas, gaminantis funkcinius (RAW) maisto produktus. Tai lietuviški, inovatyvūs, aukščiausios kokybės ir padidinto funkcionalumo produktai, kurie sukurti bendradrabiaujant su mokslininkais.
„Urban Food“ produktai yra tapę nacionaliniais laimėtojais „European Business Ideas“ ir „Quality Innovation of the Year 2015“ konkursuose. Įmonė savo veikloje remiasi ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22000 ir SA8000 tarptautinių standartų reikalavimais. „Urban Fo„Urban Food“ – šeimos verslas, gaminantis funkcinius (RAW) maisto produktus. Tai lietuviški, inovatyvūs, aukščiausios kokybės ir padidinto funkcionalumo produktai, sukurti bendradarbiaujant su mokslininkais.
Šio verslo sėkmės istorija prasidėjo nuo idėjos sukurti sveikus, natūralius ir funkcionalius maisto produktus, kurie būtų ne tik skanūs, bet ir naudingi sveikatai. „Urban Food“ asortimente galima rasti įvairių sveikatai naudingų produktų, kurie yra pagaminti naudojant tik natūralias žaliavas, be jokių sintetinių priedų. Įmonės tikslas – padėti žmonėms gyventi sveikiau ir palaikyti gerą savijautą kasdien.
„Urban Food“ produktai yra tapę nacionaliniais laimėtojais „European Business Ideas“ ir „Quality Innovation of the Year 2015“ konkursuose, o tai liudija apie jų išskirtinę kokybę ir inovatyvumą. Įmonė savo veikloje remiasi ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 22000 ir SA8000 tarptautinių standartų reikalavimais, užtikrindama aukščiausius kokybės, aplinkos apsaugos, maisto saugos ir socialinės atsakomybės standartus.
„Urban Food“ produktai turi „rakto skylutės“ ženklinimą, kurio tikslas – padėti vartotojams lengviau išsirinkti sveikesnius maisto produktus tarp kitų tos pačios grupės maisto produktų. Tai įprasti produktai, tačiau juose mažiau cukraus, druskos, sočiųjų riebalų, transriebalų, nėra maisto saldiklių, o grūdų turinčiuose gaminiuose – daugiau maistinių skaidulų. Šis ženklinimas padeda vartotojams greitai atpažinti sveikesnius pasirinkimus ir priimti geresnius sprendimus dėl savo mitybos.
„Urban Food“ yra augantis, inovatyvus šeimos verslas, nuolat įgyvendinantis integruotus sprendimus, lengvai pritraukiantis ekspertus ir kuriantis vis įvairesnę produkciją. Įmonė siekia ne tik išlaikyti aukštą kokybės lygį, bet ir nuolat tobulėti bei plėsti savo asortimentą. Bendradarbiavimas su mokslininkais leidžia „Urban Food“ kurti naujus produktus, atitinkančius šiuolaikinio vartotojo poreikius ir lūkesčius.
Be to, „Urban Food“ skiria didelį dėmesį ekologijai ir tvarumui. Įmonė stengiasi mažinti savo veiklos poveikį aplinkai, naudodama aplinkai draugiškas pakuotes ir tausodama gamtos išteklius. Įmonė aktyviai dalyvauja įvairiose socialinėse ir aplinkosauginėse iniciatyvose, skatindama atsakingą vartojimą ir sveiką gyvenimo būdą.
„Urban Food“ produktai turi „Rakto skylutės“ ženklinimą, kurio tikslas – padėti vartotojams lengviau išsirinkti maisto produktus tarp kitų tos pačios grupės maisto produktų. Tai įprasti produktai, tačiau juose mažiau cukraus, druskos, sočiųjų riebalų, transriebalų, nėra maisto saldiklių, o grūdų turinčiuose gaminiuose daugiau maistinių skaidulų.
„Urban Food“ – augantis, inovatyvus šeimos verslas, nuolat įgyvendinantis integruotus sprendimus, lengvai pritraukiantis ekspertus ir kuriantis vis įvairesnę produkciją.