„Beavia“ – tai šiuolaikiškas maisto prekių ženklas, gimęs iš tradicijų, puoselėjamas su aistra ir įkvėptas meilės natūraliems, švariems ingredientams. Jo istorija prasidėjo 2011 metais, kai įkūrėjas, vedinas asmeninės svajonės, sukūrė pirmąjį autentiško skonio humusą. Įkvėptas kelionių po Artimuosius Rytus ir pažinties su Izraelio virtuve, jis įkūrė šeimos verslą Čekijoje, kuris greitai pradėjo augti.
Bėgant metams, „Beavia“ veikla išsiplėtė už humuso ribų – atsirado fermentuoti produktai, kimči ir augalinės kilmės patiekalai. 2017 metais buvo pristatytas pirmasis kimči produktas, kuris sulaukė didelio pasisekimo ir pažymėjo naują etapą – gamyklos plėtrą, komandos augimą bei eksportą į kaimynines šalis.
Pavadinimas „Beavia“, kilęs iš lotynų kalbos žodžių, reiškia palaimintą kelionę – tai metafora prekės ženklo požiūriui į maistą kaip į sveikatingumo, džiaugsmo ir rūpesčio išraišką. Šiandien „Beavia“ meistriškai kuria fermentuotus daržovių patiekalus bei kitus augalinės kilmės gaminius, išlaikydama natūralumą, skaidrumą ir pagarbą tradicijoms.